Maltepe Dişçi

Dentist Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Maltepe dişçi Modern diş hekimliğinde yaptığımız yatırımlar, bilimsel yeniliklerin takibi, yeni cihaz ve malzemelerin kullanımı sonucu; hastalarımıza daha kaliteli bir hizmet ve hayat standardı sunmayı amaçlayan polikliniğimiz, kurucu hekim Mesut Mutlu öncülüğünde, 15 yılı aşkın süredir İstanbul Anadolu Yakasında hizmet sunmaktadır.

Bölgesinde birçok ilklere imza atarak; Estetik Diş Hekimliği, İmplant ve Ortodonti alanında öncü olmuş, sterilizasyon ve hasta memnuniyetini ön plana çıkartmıştır.

Çeşitli dönemlerde, bölgedeki okullar ziyaret edilerek, ağız ve diş sağlığı konulu eğitimler, sunumlar ve diş taramaları yapılmaktadır.

DİNAMİK BİR YAPIYLA

Hastalarımızın beklenti ve memnuniyetini en üst düzeyde tutmak,

Kurumsal imajımızdan taviz vermeden, tüm tıbbi gelişmeleri takip ederek hastalarımız tarafından tercih edilmek,

Sürekli artan hasta sayımızla, yarattığımız yüksek memnuniyete karşın gelişen yoğun talebi eksiksiz karşılamak, giderek daha da donanımlı bir hizmet sunabilmek,

Çağdaş yönetim anlayışı doğrultusunda, sistemimizi sürekli gözden geçirme ve iyileştirme çalışmalarına önem ve öncelik vermek,

Hastalarımızın ve bize duydukları güveni sürekli geliştirerek, dürüst, kaliteli ve ekonomik sağlık hizmeti sunmak,

Çalışanlarımızı sürekli eğitimlerle destekleyerek, iyileştirme süreçlerinde etkin kılmak,

Dentist Blog

ACIBADEM DİŞETİ TEDAVİSİ

Dişeti iltihabı, dişeti ve çene kemiği gibi dişleri destekleyen diğer dokuları etkileyen iltihabi bir hastalıktır.

Acıbadem diş estetiği

Acıbadem diş estetiği Sizin birtakım kişisel istekleriniz ile sağlık ve doğallığı da birleştirerek planlama yapılır.

Dentist in Kadıköy Acıbadem

Diş Estetiğiyle Ve Gülüş Tasarımı İle Gülümsemenize Işık Katın

Acıbadem Diş Hekimi

Acıbadem Diş Hekimi Mesut Mutlu 1994-2000 yılları arasında Marmara Üniversitesi'nde Diş Hekimliği eğitimi almıştır.

İltihaplı Apseli Diş Ağrısı Nasıl Geçer ?

İltihaplı diş ağrısı nasıl geçer sorusunun en kesin cevabı bir diş hekimi müdahalesidir

İltihaplı Diş Çekilirse Ne Olur ?

Akut haldeki iltihaplı diş çekilirse, veya apse, enfeksiyon v.s. varlığında diş çekimi yapılması halinde enfeksiyonun kan ile karışması ihtimali vardır.

İltihaplı diş çekimi yapılır mı?

İltihaplı dişin çekimi yapılabilir mi, ölümcül sonuçları olur mu, diş çekimi öncesinde ilaç kullanmalı mıyız?

Ağız kokusu tedavisi

Ağız kokusu tedavisi bir kaç aşamadan oluşabilir: