Tedaviler

Dentist Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Ağız ve Diş Sağlığı

Diş nasıl fırçalanır? Ağız kokusu nasıl geçer? Diş hassasiyeti, diş ağrısı nasıl geçer? Neden diş sıkarız? Dişlerinizin sağlıklı ve bakımlı olması için bilmeniz gerekenler, sorunlar ve çözüm önerileri.

Estetik Diş Hekimliği

Diş Estetiği ile ilgili sıkça duymaya başladığınız Gülüş Tasarımı, Beyazlatma, Porselen Lamine ve daha fazlasına buradan ulaşabileceksiniz.

Restoratif Diş Hekimliği

Çürük ne zaman oluşur? Dolgu nasıl yapılır? Diş protezi nasıl olmalıdır? Protezim hareketli mi sabit mi olsun? Gibi sorularınıza cevap arıyoruz.

Tedaviler Implant

Diş implantı nedir? İmplant ameliyatı zor mudur? Diş İmplantı kanser yapar mı? İmplant markası önemli mi? Birçok hastanın ortak kaygısıdır bu sorular. Diş implant ücretlerinin neden pahalı olduğu, öncesi ve sonrasıyla implant yapım aşamalarını bu bölümde bulabileceksiniz.

Cerrahi

En zor işlem gibi görülen yirmi yaş cerrahisi, kist cerrahisi. Belki çene eklemi rahatsızlığı, gece plağı kullanımı. Kimi zaman da klinikten sormayı unutarak çıktığınız çekim sonrası yapılması gerekenler. Hepsine değinmeye çalıştık.

Tedaviler Pedodonti

Çocuk diş hekimliği, süt dişlerinin takibi, zamanında süt dişlerine yapılacak diş dolgusu veya kanal tedavisi ile yer tutucuya ihtiyaç olmadan kalıcı dişleri korumayı hedefler.

Tedaviler Ortodonti

Çene ve yüz bölgesindeki kaybedilen fonksiyon ve estetiği geri kazanmak için diş teli tedavisi uygulanır. Çapraşık dişlerin tedavisinde kullanılan diş tedavi yöntemleri her geçen gün gelişmekte. Görünmeyen diş teli olarak bilinen şeffaf plak sistemi invısalıgn da bunlarda biri.

Tedaviler Diş Eti Hastalıkları

Dişeti kanaması, ağız kokusu, dişeti çekilmesi, dişlerde sallanma ve birçok farklı belirtiyle seyreden dişeti hastalıkları; periyodik olarak -hekim kontrolünde- başta diş taşı temizliği olmak üzere okuyacağınız çeşitli dişeti tedavileriyle ortadan kaldırılmaya çalışılacaktır.

DENTİST TVAğız ve Diş Sağlığı ile ilgili sağlık videolarını izleyin.

Doktorumuza SorunSitemizde arayıp da bulamadığınız konular hakkında ya da danışmak istediğiniz sorularınızla ilgili bizimle iletişeme geçin.

Sağlık KöşesiAğız ve Diş Sağlığı ile ilgili sağlık makelerini inceleyin.