Dentist Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Dentist Blog

ACIBADEM DİŞETİ TEDAVİSİ

Dişeti iltihabı, dişeti ve çene kemiği gibi dişleri destekleyen diğer dokuları etkileyen iltihabi bir hastalıktır.

Acıbadem diş estetiği

Acıbadem diş estetiği Sizin birtakım kişisel istekleriniz ile sağlık ve doğallığı da birleştirerek planlama yapılır.

Dentist in Kadıköy Acıbadem

Diş Estetiğiyle Ve Gülüş Tasarımı İle Gülümsemenize Işık Katın

Acıbadem Diş Hekimi

Acıbadem Diş Hekimi Mesut Mutlu 1994-2000 yılları arasında Marmara Üniversitesi'nde Diş Hekimliği eğitimi almıştır.

İltihaplı Apseli Diş Ağrısı Nasıl Geçer ?

İltihaplı diş ağrısı nasıl geçer sorusunun en kesin cevabı bir diş hekimi müdahalesidir

İltihaplı Diş Çekilirse Ne Olur ?

Akut haldeki iltihaplı diş çekilirse, veya apse, enfeksiyon v.s. varlığında diş çekimi yapılması halinde enfeksiyonun kan ile karışması ihtimali vardır.

İltihaplı diş çekimi yapılır mı?

İltihaplı dişin çekimi yapılabilir mi, ölümcül sonuçları olur mu, diş çekimi öncesinde ilaç kullanmalı mıyız?

Ağız kokusu tedavisi

Ağız kokusu tedavisi bir kaç aşamadan oluşabilir:

Ağız kokusu neden oluşur ?

Ağız kokusu neden oluşur diye incelediğimizde iki farklı kaynakla karşılaşırız.

Diş Gıcırdatma

Diş gıcırdatma, stresli dönemlerde herkesin farkında olmasa da yaptığı bir eylemdir. Diş sıkmayla başlayan bu süreç zaman zaman artar veya hafifler.

Diş doktoru

Diş doktoru Mesut Mutlu,1994-2000 yılları arasında Marmara Üniversitesi'nde Diş Hekimliği eğitimi almıştır. 1998 yılında stajyer ve nöbetçi hekimlik ile başlayan kariyeri çeşitli sağlık kurumlarında staff hekim olarak devam etmiştir

Diştaşı

Diştaşı (tartar) mikrobiyal dental plağın, dişler üzerinden üzerinden uzaklaştırılmaması halinde kalsifiye olması (kireçlenmesi) ile oluşan sert birikintilerdir.

20 lik diş

20 lik dişler adın da anlaşılacağı üzere genellikle 18 -25 yaş döneminde, ağızdaki diğer dişlerin çıkmasının ardından yıllar sonra ortaya çıkarlar.

Diş Nasıl Beyazlatılır?

Diş Nasıl Beyazlatılır? Estetik beklentileri karşılamak amacıyla yapılan beyazlatma işlemleri eğer profesyonel hekim kontrolünde yapılırsa başarılı ve kalıcı olacaktır.

Kanal Tedavisi nasıl Yapılır?

Kanal tedavisi nasıl yapılır. Diş ağrısıyla belirti veren çürükler eğer zamanında tedavi edilmez ise dişin sinir ve damarlarının bulunduğu pulpa odasına nüfus eder.

maltepe diş estetiği

maltepe diş estetiği Sizin birtakım kişisel istekleriniz ile sağlık ve doğallığı da birleştirerek planlama yapılır.

kartal diş estetiği

Kartal diş estetiği Sizin birtakım kişisel istekleriniz ile sağlık ve doğallığı da birleştirerek planlama yapılır.

Maltepe  Diş Hekimi

Maltepe Diş Hekimi

Maltepe Diş Hekimi Mesut Mutlu

Kartal Diş Hekimi

Kartal Diş Hekimi Mesut Mutlu

Maltepe Dişçi

Maltepe dişçi Modern diş hekimliğinde yaptığımız yatırımlar, bilimsel yeniliklerin takibi, yeni cihaz ve malzemelerin kullanımı sonucu; hastalarımıza daha kaliteli bir hizmet ve hayat standardı sunmayı amaçlar

Kartal Dişçi

Kartal dişçi Modern diş hekimliğinde yaptığımız yatırımlar, bilimsel yeniliklerin takibi, yeni cihaz ve malzemelerin kullanımı sonucu; hastalarımıza daha kaliteli bir hizmet ve hayat standardı sunmaktayız

Maltepe Diş Dolgusu

Maltepe  Diş Kompozit dolgu, en kolay ve en ucuz kozmetik işlemler arasında yer alır.

Soğanlık Diş Dolgu

Soğanlık Diş Kompozit dolgu, en kolay ve en ucuz kozmetik işlemler arasında yer alır.

Kartal Diş Dolgusu

Kartal Diş Kompozit dolgu, en kolay ve en ucuz kozmetik işlemler arasında yer alır.

Maltepe  İmplant Tedavisi

Maltepe İmplant Tedavisi

Maltepe implant günümüz çağında doğal dişlere en yakın olarak kullanılan bir yöntemdir.

Kartal İmplant Tedavisi

Kartal ve Soğanlık implant günümüz çağında doğal dişlere en yakın olarak kullanılan bir yöntemdir. İmplant uygulanan dişe, protez ve geleneksel köprülere göre daha iyi çiğneme ve konuşma fonksiyonu sağlar

Soğanlık İmplant Tedavisi

Kartal ve Soğanlık bölgesinde İmplant tedavisi uzman diş hekimlerimizle rahat, sağlam ve güvenilir bir şekilde yaptırabilirsiniz.